16 August 2012

yang mana satu idaman kalbu

errmmm akhirnya... segala penat lelah kat opis ni... walau pun belum selesai, tapi dapat la rest sekejap... cuti raya.. weeii best tu... kalo raya jerr.. mesti balik kg. best tu... bukan tak sabar nak menyambut syawal, tapi seronok balik kg kumpul ramai2.

kat opis dah lengang dah.. dah le lengang, makin bertambah lengang. semua pakat2 cuti dah.. mood raya & balik kampung. masing2 tak semangat nak kerja dah.. fikir nak cuti jerr.. errmmm masuk jerr cuti.. lagi macam2 nak kena wat.. bz lagi... huhuhu.. yer la dah nama nyer kerja.. kena la kannnnnnnn cepat betul ramadhan kali ni belalu.

sekejap betul. rasa macam baru seminggu berpuasa. aktiviti seharian aku, sibuk betul. sibuk kat opis, sibuk pula kat umah.. tu yang tak terasa pantasnya masa berlalu. cuma... terfikir2.. masih ketemukah aku dengan ramadhan di masa akan datang?

mudah2an jalan tak jem sangat la pagi esok. time2 raya ni.. bukan boleh merempit, kete banyak. walau pun perlahan tak perr.. janji tak jammed. tu jerr... masa otw datang keje.. bayak sungguh kete baru.. masing2 beli kete nak raya... bagus.. bagus.. beraya ngan kete baru. errmm kalo aku nak beli kete baru kan... kete apa eerrkk nak beli... errmmm lately ni, aku suka kete2 yang cam nih.. mantap weeii..... yang ni.. aku suke...errmm tetiba jerr rasa macam nak tuko kete jerr.... almaklum la kete aku pun dah lama dah.. dah 4 tahun weeiii... lama tu... lama lahhhhhhhhhh sangat..
 
BMW X5 - RM578,800 best ooooo. harga pun best.. perrgghh setengah juta tu.... mana aku nak cekau bayo ansuran bulanan.. kalo makan pasir setiap bulan pun belum mampu lagi nak boyo.. huhuhu... berangan la... kalo beli umah.. dapat la bungalow sebijik. kalo bungalow kat kampung.. bleh wat swimming pool lagi. kalo dapat, dapatlah aku merempit... errmm tapi kan mana le taw esok2 aku jadi jutawan lagi hartawan serta dermawan.. kikikikikiki
 Honda CRV best gak ooo. harga pun not bad la.. so so - RM145,948 yang baru ni.. mengancam gak.. mantop... ce mana le gamak nyerr kalo aku yang drive.. adakah orang belakang nampak aku atau pun tak? errmmm agak2...
 Kia Sportage ni best gak... kemas jer desigan nyer - RM138,888.
Chevrolet Captiva - RM155,185 pun mantap... best nih...boleh la merempit.. errmm tapi kalo jammed.. memang le hempeh.. hamboi hamboi.. berangannnnnnnn. hehehhe.. biar aarrr berangan tak kena bayo. kalo beli, baru kena bayo

 kalo berangan memang le best.... tak perrr yang penting berangan tak kena bayo..

dari dok melalut2 ni.. baik aku ucapkan
 selamat menyambut aidilfitri. semoga aidilfitri ni lebih bermakna. dengan ini aku ingin memohon  maaf atas salah dan silap kepada sesiapa yang mengenali aku. segala keterlanjuran, harap dimaafkan.Selamat balik kampung dan selamat kembali bertugas.

Tahun lepas beraya bertiga. tapi tahun ni.. bertambah dengan kehadiran armand isyraf dalam keluarga kami. Aidil fitri kali ni akan lebih meriah dengan kehadiran Armand Isyraf dan Muhammad Firas Iman di rumah opah nyerrrrrrrr.. mesti lagi meriah..dan riuh rendah.. ermmm best2

 
....from kekwa22 with love....
“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment