05 September 2012

sedih weeiii

terasa macam kehidupan baru bermula jerr... semua nak kena biasa.. lama2 mesti dah immune. wat masa ni jerr rasa macam kelam kabut sket.macam2 benda baru nak kena facing... errmmm dah dewasa dah rupanya aku ni... wakakaka... ada anak2 yang perlu di uruskan..

errmm kat opis memang la bz sebab wat keje macam tong sampah. macam2 kerja buat. related ke tak related ker.. job scope ke apa ke.. semua nyerr di redah cam tu jerrr... errmm nak wat ce mana..  mahu tak mahu wat le yang mampu.. kalo yang tak mampu tu, tak yah le buat. heheehhee... abis.. nak wat ce mana... dah tu jerr yang mampu.

 sedih betul bila hantar anak2 gie taska. malam before hantar diaorang, isyraf tak lena tido. tah apa la dia pikir. gelisah jerr dia tido. may be dia takot kot gie taska. kesian dia.. pagi dekat2 subuh baru dia tido. masa hantar ke taska pun dia tido lagi. nyenyak betul bila mama peluk.

kira 1st time abang gie taska. pagi g skolah, petang gie taska. errmm menangis gak la dia.. sian dia.. bila budak manja gie taska. tapi abang dah berkawan2. dia memang mudah dapat kawan sebab dia boleh bawa diri.cerita dari cikgu kat taska, yang abang selalu gie atas jengok adik dia.. memang abang sayang sangat kat adik dia.. 

kalo2 pikir2 kesian anak2.. tapi tu la.. nak wat ce mana.. kena juga ajar diaorang susah supaya diaorang lebih menghargai kehidupan.. esok2 bila aku dan enche affa tak ada kat dunia ni.. ada le kenangan diaorang dengan mama dan bapak nyer... adoi.. sedih plak aku... huhuhuh

errrmm percayakah anda pada mimpi...?
tah lerr.. aku mimpi malam tadi.. tetiba jerr.. tak teingat langsung.. tapi entah kenapa telintas langsung dalam mimpi. kenapa yerrr.... pada hal aku bukan jenis yang selalu bermimpi2 nih..

tapi kan aku rasa... may be la... may be la...


 
 ....from kekwa22 with love....
 “Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment