24 December 2012

Die Casting Double Grilled Pan


Masa gie lagkawi ari tu, aku beli le.. die casting double grill pan. errmmm ala.. pembakar yang sesangat popular wat masa ni... masing2 sibuk ngan pembakar.. sampai mak pun mengidam nak memiliki nyerr...

banyak syarikat yang mengeluarkan pann cam nih.. masing2 wat dakwaan original.. hehhe.. memang la.. dia nyer brand.. dia cakap la ori.. dah dia nyerr.. kalo aku wat pan aku sendiri pun.. aku cakap ori from aku.. standard la...

masa kat langkawi.. aku pun jumpe macam2 brand..  contoh nyer... brand ni..
 
 
 
 
gambar2 ni dari google

tapi aku pilih brand yang murah sekali.. hahhaha.. dasar kedekut.. ala.. wat perr beli brand.. yang penting barang nyer.. sebab mende nyer sama jer... tak ada beza langsung.. cam wat kat kilang yang sama.. tapi brand yang len.. so, wat perr merugikan duit anda.. hehhehe... for me.. yang penting murah dan boleh wat apa yang aku nak wat.. hehehehe...

tapi kalo set visions kerr..
pyrex kerr.
tefal kerr...

errmm hat ni, aku nak yang ori.. keh keh keh.. no compromise. poyo sioot...

ok ok.. lerr jom aku tunjuk aku nyer Die Casting Double Grilled Pan.. jeng jeng jeng... brand hj ismail group jerr...
Alhamdulillah aku dapat beli dengan harga RM55. rupa nyerr macam ni..
Ni, menu pertama aku.. masak fillet fish dalam pembakar ni, tanpa minyak... errmm garing pun..
Menu kedua.. masak ikan bakar ala portugis..

Menu seterus nyer... ayam percik bermadu...
Yang ni.. sajerr jerr bako fries.. ooppss nama nyerr tuko laa.. grilled.. keh keh keh
errmm best2... tak yah guna minyak pun.. senang nak basuh. tak de la banyak guna letrik kalo masak guna oven. errmmm tak guna minyak pun.. hidangan tetap sedap..

so, sesapa yang nak belum ada die casting double grill pan, sila dapatkan di pasaran dengan brand2 yang anda mampu milik... hehheeh pesanan penting dari aku..


 

 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment