01 January 2013

welcome 2013

2012 bakal di tinggalkan.. banyak peristiwa berlaku di tahun ni.. Sekejap jerr masa berlalu.. sangat2 pantas..Alhamdulillah dengan nikmat usia yang Allah swt berikan pada kami sekeluarga. lama jugak aku dah berblog ni.. rasa macam  dua tiga bulan lepas jerr.. thanks pada yang follow aku nyer blog. melayan kisah merapu aku.. huhuhu...

tahun 2012 jugak merupakan tahun yang sibuk buat aku.. sikit jerr post aku kat blog ni.. masa tidak mengizinkan.

  • bulan januari.. sibuk dengan persiapan untuk menyambut kehadiran baby..
  • bulan febuari.. my birthday dan masih lagi wat preparation untuk menyambut baby.. jenjalan di A famosa..
  • bulan mac.. usia kandungan dah 7 bulan. uri masih kat bawah.. doktor suruh warded. tapi last2 aku yang cuti.. errmm cuti lama tu
  • bulan april.. cuti lagi
  • bulan mei.. errmm alhamdulillah.. zuriatku lahir ke dunia ini. alhamdulillah syukur diatas rezeki yang di kurniakan.bertambah ahli keluarga...
  • bulan julai... jom jom berpuasa
  • bulan september.. bulan makan2 hehhe banyak open house weeiii

tahun 2012 adalah tahun bercuti untuk aku.. hehehee.. sebabnya before bersalain aku cuti 2 bulan. lepas bersalin cuti lagi 2 bulan. then cuti tahunan ada 30 hari. public holiday lagi... makna nyerr.. dalam tahun 2012 aku bercuti 5 bulan lebih... perrgghhhhhhh best gitewww...


errmmm bye bye 2012. Alhamdulillah
 Welcome 2013..

errmm tahun bertambah lagi satu dan usia pun akan bertambah lagi satu.. Alhamdulillah di atas nikmat serta rezeki yang Allah kurniakan buat kami sekeluarga.. tanpa kasih sayang dari Allah swt, siapalah kami... Semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik dari tahun sebelum2 nyer.. Semoga Allah mempermudahkan rezeki untuk kami sekeluarga. Ameenn
gambar2 dari google..

 
 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment