18 November 2013

1st day

Day 1st here…. I not setting any target. Just layan jerr.. because kalo set tinggi.. kalo tak mecapai that target. I will frust.. so to be safe just layan jerr.. terima new input. Lagipun this new for me. Then paling penting buat2 pandai.. wakakakaka.. tu penting tu..

errmm 1st day kena baca ISO.. kalo dulu mmg malas nak layan sangat ISO.. sebab memang apa yang buat tu memang dalam specs.. so.. no worries la kan… tapi bila dah sampai sini.. eermm kena set up utk the company and the staff. Wow.. big challenge.. take it kerja memang tak stress at this moment. Tapi tak tau esok lusa macam mana.. macam aku cakap tadi.. just layan jerr.. tapi boss memang set high target on me.. rasa takot plak.. hadoiiii.. banyak nak kena wat ni.. kena baca.. dia nak aku boleh wat keje2 sendiri.. haiyooooo.. ce mana nak terjah department orang lain ni.. kalo ste boleh jerr jenjalan.. tapi kat sini semua department ada bilik masing2.. nak terjah pun serba salah.. kikiki.. segan pun ada.. poyo..

 I have 2 staff. Alls men. Aku tak boleh amik easy.. awal2 lagi boss dah bagi tahu aku supaya.. monitor dan jangan bagi muka kat diorang.. huhuhu.. how to handle?? Sorang almost 55 years old and another one 40s. No komen. Macam aku cakap.. layan..

Last night en zainal belanja makan kami sekeluarga kat ayuthia wangsa maju. Terima kasih banyak2. Sangat marbeles.

my darlingsss in my live




 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment