02 April 2014

Semoga hari ini lebih baik dari semalam

Emmm.. ce mana yerr nak mulakan.. nak mulakan pun dah tak tahu dari mana.. hujung pangkal dah tak tahu.. sebabnya terlalu lama meninggalkan bidang penulisan ni.. hhahah.. macam poyo jerr kan.. tapi itulah hakikatnya… Semoga Allah memberi ilham untuk aku menulis lagi…

 Hampir setahun berlalu.. banyak kisah telah berlaku. Sama ada sedar atau tidak, banyak sangat nikmat2 yang Allah kurniakan kepada aku dan keluarga.. sangat banyak hingga tak terhitung.. sangat2.. lalu.. bersyukurkah aku? Luluskan aku? Persoalan yang tak mampu aku sendiri menjawabnya.. mudah2an aku tergolong di kalangan orang2 yang bersyukur. Ameen.

Seringkali terasa yang diri ini leka dengan nikmat2 dari Allah swt. SubhanaAllah. Mudah2an sikap itu tidak menjadi teman sejati… semoga ianya di jauhi dari hari ini ke hari2 mendatang..

Semoga Allah mengurniakan nikmat umur kepada aku. Semoga hari ini lebih baik dari semalam….

 
....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment