28 September 2009

19hb September 2009 - edisi esok raya

Esok nak raya.. banyak lagi persiapan yang belum di buat. Contohnya cermin tingkap belum di cuci lagi.. banyak nak kena kemas.. masa lalu kat titi serong, ramai giler orang beratur nak beli ayam. Maklumlah esok nak raya.. semua rumah sure ada rendang nyerr. Aku pun nak pi shopping jugak.. tapi pi naik motor jerr ngan abang lim. Naik motor memang adventure.. dah le aku jarang naik moto... minit2 yang pertama rasa seram gak.. then bila dah lama skit, rasa ok aarr.. Eerrmm jammed jalan kat parit buntar nih time2 cam nih... sebab tu senang naik motor.. tapi sebenarnya takut jugak nak merempit dgn abang lim ni.. aku tak reti bawa motor.. tunggang motor jerr reti.. tapi rasa takut tu tetap ada.. bukan nak berlagak sebab aku ada kete.. tapi.. tah le.. sebab zaman2 naik motor tu dah lama berlalu.. heheheh


Cam biasa kat pekan parit buntar jumpe le dengan kawan abg lim.. ada orang tanya yang aku ni awek abg lim ke?.. aiseeeyy aku nih along dia.. le.. tu yang payah kalo ada along comei cam aku nih.. lalalalala perasan tak hengat... balik tu aku baking chocolate cake.. ni untuk family aku le..



Ni ketupat ni aku yang anyam tau.. weeiii ingat aku tak reti ker.. ni ha.. bukti2 ke’terror’an aku menganyam sarung ketupat



Ni plak.. pasu bunga yang aku main bantai jer... menggubahnya... hanya ranting2 jerr.. heheheh kreatif tak aku?

aku rasa langsir umah mak aku ni.. cam tak kena jer.. al maklumlah.. tak lengkap lagi.. aku tak sempat nak siapkan langsir.. heheheheh tak per aarr at least ada gak langsir.. cantik apa.... walaupun tak ada 1 lagi lapisan luar.. aku tak tau panggil apa. Mak dah siap2 nak masak rendang daging. apa tah mimpi dia nak masak rendang daging... aku tau sebab nak makan tak de tulang.. hehehhe.. senang kan.. tetiba aku rindu someone kat shah alam nu... errmm apa khabar la dia kat sana... sure tak ingat kat aku tu... tak per aarrr.. aiman tak kesah


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment