28 September 2009

21st Sept 2009 - balik kg umah Opah

21hb

Hari ni sebelah pagi tak buat apa2.. aku hanya buat topping chocolate cake yang aku nak bawa balik ke umah opah. Then masak lontong serta mihun sup. Abang lim cakap kawan2 dia nak datang.. tu yang buat persiapan.. untuk kengkawan abang lim then buat persiapan nak balik umah opah.. dekat2 pukul 5.30pm baru nak menuju ke rumah opah.. sebabnya pukul 5pm tu baru jerr kengkawan abang lim datang…

Sampai kat umah opah ada cik mat, mak no & pak tam. Wahh meriah giler kat umah opah ni… ramai orang.. memang la banyak cerita. Tapi dalam suasana meriah ni aku rasa lonely.. rasa tak happy n rasa kosong.. aku tak pasti sebab apa.. tapi I feel lonely.. seriously aku tak teringat apa2 pun pasal past. Bukan tu penyebabnya yang menyebabkan aku rasa lonely…. No.. tapi aku sendiri pun tiada jawapan..

Misi aku.. errmm tak lain dan tak bukan menyakat cousin2 aku yang cinonet ni la.. hehheeh aku memang ske melayan dia orang.. dulu kini dan selamanya.. ala.. nanti bila diaorang besar dah tak leh menyakat dah...



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment