28 September 2009

22nd Sept 2009 - kena masak weeiii

Hari ni aku masih lagi kat umah opah.. cik mat & pak tam serta mak no dah balik. Tapi pak cu baru sampai.. esok baru aku nak balik umah mak.. errmm pagi ni aku pi lenggong dengan man, my cousin gie beli barang2 nak masak.. seperti biasa kalo aku balik umah opah, maknanya aku lah yang jadi tukang masak sebab kononnya nak makan masakan yang lain skit.. errmmm lain la sangat… tapi tak perr la.. aku layan jerr.. aku Cuma masak tom yum ayam.. yang mendapat pujian ramai kerana kesedapan yang tak terhingga.. hahahhaha poyo tak aku? then petang aku buat pudding caramel..

eerrmm seperti yang dah di jangkakan… mesti tanya aku ce mana nak buat pudding caramel.. hehhehe aku pun dengan bangga mengajar mak wah.. mak sedara aku le tu merangkap mak kepada man, ce mana nak buat pudding caramel yang punya la ‘kacang’ giler nak wat tu… hehehhehe.. tapi aku lupa pulak nak ambil gambo.. hasil kerja tangan aku.. eehh hasil air tangan aku cam biasa.. errmm esok pi umah pak ngah then balik umah mak..



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment