28 September 2009

23rd Sept 2009 - Kembalinya ke rumah mak semula...

23hb

Hari ni kat umah opah yang datang hanya pak ngah dan yeop man jerr... yeop man ni anak pak ngah yang sulung.. biasa la orang perak sure la panggil yeop kan.. then aku pun tuko rancangan la tak gie umah pak ngah.. coz pak ngah dah dah datang. Kat umah aku tetiba jadi meriah. Ada family mak wah n pak cu.. errmm ramai tu.. mujur la umah mak dah luas.. heheheh banyak le tempat tido.

Malam plak aku le ajak cousin2 aku yang cinonet2 tu main lilin.. hehhehe ada la dalam 22 bekas.. baik tak aku.. ajar diaorang main api.. hehhehe.. main plak kat atas jalan sebelah umah aku... tapi bukan aku jerr,,, man dan angah pun join same.. kira meriah le.. kalo ada bunga api lagi best.. tapi main lilin banyak2 pun best gak ..Masa aku tulis ni man & abg lim pi merempit tah mana tah.. lom balik lagi.. dengan kain pelekat yang tak pakai helmet tu.. tah le.. pi mana aku pun tak tau.. hehheeh lantak le kome..


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment