26 January 2010

bosan day

pagi ni aku rasa malas nak gie keje.. bosan. sangat2 tak de mood langsung. kat mana tah mahmood aku lari, aku pun tak tau. masa aku kuar dari umah ni, aku dah bajet.. sape2 yang spoil lagi mood aku, ermm siap la aku terus cuti hari ni... huh! ugut diri sendiri tu. tapi siyesly aku memang tak de mood nak wat apa hari ni. sejak semalam lagi rasa cenggini.. pesal erkk.. kena sindrom bosan.
rasa cam nak balik umah, then baring2 atas katil jer.. malas nak pikir apa2. nak close radio ke? nak label ke? ke nak cable ke.. ermm sumer aku malas pk.. aku just nak duduk lepak diam2. ermm tapi boleh ke?.. hari ni dah selasa.. lambatnya nak tunggu 11-2. tak sabo nak balik kg. 50% hati dan perasaan dah ada kat kg. last sekali balik kg on hari raya haji. lama tu... ermm baru la best bila lama tak balik.. rasa rindu. pesal aku lama tak balik kg??? ermm pesal mak aku yang datang kl. kalo tak pun dia balik umah opah. so, tak de maknanya kalo aku balik kg tapi tak jumpe mak. balik umah opah? ermm kalo balik umah opah, keje aku nyakat budak cinonet dua orang tu jerr la.. mana ada aktiviti lain. kalo kat umah mak.. ermm macam2 boleh wat. tapi opah pun bukan ada kat umah sangat pun...

ni dinner aku malam ni. pesal tah sejak dua tiga hari ni, rasa cam malas jerr. apa yang patut jerr la senang dan mudah. menu aku malam ni, tak sampai saploh minit di sediakan, dah boleh makan. ermm dah pemalas tu.. pemalas gak.. okeh.
apa erk aku nak wat malam ni? tak de idea langsung. perut pun dah kenyang. mata lom ngantok.
apakah aktiviti yang berfaedah yang harus di buat? ermm selain dari tido, dah tak de aktiviti dah.

cumanya aku dok pikir pasal purfume. sebabnya yang dok ada sekarang nih tinggal nyawa2 ikan jer. time ni le jugak nak abis. tapi sekarang ni dok pikir sama ada nak maintain dengan yang nihatau nak tuko pada yang lain. tapi yang nih dah 4 tahun dah aku maintain. cuma sampai ke hari ni rasa cam nak tuko la plak... kalo tuko, nak tuko yang mana plak? tapi dalam kepala aku, hanya ada yang nih
dan yang nih. ermm dua2 best. cuma tresor ni kalo yang dulu soft sikit bau dia.. tapi yang ni, agak strong dia nyer bau, but i like it.kalo instuition, bau dia sesedap rasa. maknanya tak strong tak soft. suam2 kuku jer.. sama cam miracle jer.. ermm yang mana satu jadi pilihan. nak maintain or nak tuko. kalo nak tuko, nak yang mana satu?

tapi teringat plak masa jenjalan kat jj hari tu, ada tengok yang ni.. ermmm not bad. paling baru dari estee lauder. agak strong bau dia. tapi nice. dah usha2 dah hari tu. dah syium2 bau dia..err.. kalo bvgari ni pun best gak. lembut jer bau.. nyaman... eehh nyaman ke? ala.. bau yang lembut gitu....yang mana satu ni.. ermm banyaknya pilihan. tu aarr dalam dunia ni memang banyak pilihan.. yang penting buatlah keputusan yang sebaik mungkin.. cee waahh.. tapi aku nak pilih yang mana satu nih? kalo tanya ogie sat lagi ermm tak yah tanya la.. dah tau dah jawapan skema dia. tapi kalo tanya kak norma.. ermm dia addict dengan CD jer.. mana satu nak pilih nih... ha.. ada satu lagi.. mungkinkah yang nih?
ermm kena wat solat istiqarah ni.. nak wat pilihan yang mana satu. sebab yang dok ada ni.. dah nak abis.. tapi rasanya aku nak intuition kot. tapi kalo still guna miracle pun ok gak jerr. dah jadi trade mark. tapi sensuos pun not bad. aarrgghh malas arr nak pikir.. tengok aarr dulu ramalan kaji cuaca ce mana nanti... ikut mood aku arr nanti..









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment