08 February 2010

frust & sedih

hari ni, aku datang keje dengan mood yang baik. dengan bersemangat. happy. Mr Adi tanya aku ce mana progress. then aku bagi tahu true story. then mr adi ajak aku pi jumpe boss dia. masa ni dah frust sikit dah.. tapi still lagi boleh control.

tapi lepas jer pukul 9.20am, mood aku bertukar... aku frust giler.. today.. sangat2. hujan boleh turun mencurah2 dengan lebatnya.. lepas aku cakap kat bos aku 'ina rasa nak nangis aarr' lepas jerr perkataan tu habis, air mata pun mencurah laju. bos aku, tak heran pun.. bukan dia tak pernah tengok aku nangis.. dah immune dah.

thanks king. hadir di saat2 aku memerlukan. thanks sebab bersusah payah kerana aku. thanks for everything. aku sangat2 terharu. terima kasih tuhan kerana menghadirkan insan ini pada aku.

aku memang tak larat nak menaip lagi. kepala makin berdenyut. tak larat nk buat apa2. dah dua kali muntah. dah lembek dah nih... cuma....

cemana aku nak buang ayat ni dari kepala aku? berulang2 dia datang. 'adakah aku suka dia, sebab dia baca blog aku sampai habis?' selama ni aku tak pernah terfikir langsung pasal hal nih. tak pernah terlintas dalam fikiran walau sekuman pun. sebab tu ke? bila tetiba ditanya soalan nih aku gagap aaarr... aku tak tau aarr kalo selama ni dia pikir cam tu... ermm tak per la.. nak buat macam mana... tapi rasa sedih maaa..

gudnite









....from kekwa22 with love....

1 comment: