27 May 2010

pilihan

pagi2 ni aku bangun dgn sangat2 fresh. walau pun semalam tak cukup tido. may be sebab esok cuti. hope mood aku tak spoil. pagi2 aku merajinkan diri gosok baju batik. sempena hari khamis.. cam keje goverment la pulak pakai batik on khamis. tapi di sebabkan rajin tahap dewa, maka gosoklah sehelai baju batik yang kalernya cukup terang benderang. hahhaha.

semalam.. bukan semalam la sebab dah pukul 2am mata lom lelap. lepas layan movie, mata celik. not bad la citer dia... then entah macam mana terlintas kat kepala aku nak sambung study. tah la rasa cam bosan jer.. tak wat mende. kalo dr zarhamdy tahu, sure dia hepi. hahhaha. sebabnya he always keep asking me when, when, when aku nak further my study. then aku cari la course2 apa yang memungkinkan aku meneruskan persekolahan aku ni. errmmm ada satu yang menarik. insya Allah. mudah-mudahan motivasi nak sekolah berpanjangan.

sampai jerr office, terus jadi sebaliknya. bosan tahap gaban. pesal la.. masa pulak, sangat2 lambat berlalu. i dunno why am i like this. masa lunch aku gie k4 dgn fariza. tapi still lagi bosan. aku ni, kenapa ni sebenarnya dah 2 minggu like that.

pukul 4 ada hi-tea becoz syuq last day. ni aarr yang aku makan.. err lupa dah tabiat pemakanan yang kena amalkan yang semalam tu.. hehehe. insaf kejap jee aku nih. tak istiqamah langsung.
malam ni, panjang lebar tazkirah dari abang kay untuk adik dia yang sorang ni. nangis2 aku. thanks abang kay. terima kasih Tuhan kerana temukan aku dengan seorang insan yang berhati mulia seperti abang kay. seorang abang yang sangat baik. biasa abang kay dgn gaya gila2 dia. tapi malam ni, sangat serius & straight to the point. from the beginning until the end. thanks abang kay.

someone dedicated this song to me... so sweet. aku doakan semoga kau bahagia hingga hujung nyawa.

Aku Sahabatmu Yg Mencintaimu - Cindy

Salahkah diriku ini
Pabila rasa ini ada
Di hatiku

Kau memang sahabatku
Kau memang teman baikku
Dan aku jatuh cinta padamu

Sakit di hatiku bila aku melihat
Kau tak tersenyum karena cintamu sedang terluka
Dia menyakitimu dan aku sakit karenanya

Kau ingin cinta sejati
Kau ingin ketulusan hati

Biarkan kunyatakan aku mencintaimu
Biarkan aku datang di dalam hatimu
Biarkan kuakhiri rasa sakit di hatimu

Karena aku sahabat mu
Aku yang dengan tulus mencintaimu


malam ni, nak layan this movie. jom
Special Forces Army Sergeant John Tyree (Channing Tatum) is home on a two-week leave from Germany. He meets Savannah Curtis (Amanda Seyfried) after he dives into the ocean to retrieve Savannah's purse that had fallen off the pier. John is smitten by Savannah and falls in love at first sight. Savannah is a college student at the University of North Carolina at Chapel Hill. She is on spring break and is helping build a house for Habitat for Humanity. John joins in with Savannah to help build the house. Along the way a budding romance occurs, and Savannah falls deeply in love with John. As she is about to go back to college, she promises to write John overseas during the next 12-months until he returns to her after completing his enlistment. Their love is put to the test when John reenlists after the 9/11 attack.






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment