20 November 2010

project

Pagi ni,abang lim beli roti canai untuk bfast. Lama weeii tak pekena roti canai.. walau pun aku tak berkenan roti canai sangat.. tapi yang kat titi serong ni.. memang marbeles. Lembut sampai ke petang. Best...

Tengah hari ni aku masak kari ikan jerr.. nak masak sayo tak de.. malas nak kuar pi bandar.. maka.. aku letak la bendi banyak2. jadi sayo.

Hari ni, sedi msg, dia nak tengok rupe enche affa. Bila dia dah tengok, aku plak kena kutuk.. sebabnya dia kata aku taste artis2.. dia cakap muke enche affa macam norman hakim. Loorrr ni sorang lagi.. tolong la. Aku tatau angle mana yang rupe enche affa tu macam norman hakim. Tak de langsung weeiii..

Tapikan enche affa cakap aku ni.. mana reti pilih angle.. men belasah jerr.. hahahha.. mana le aku reti.. bab2 ni.. dulu, kat skolah cikgu ajo bab2 angle ni.. dalam bab theorem pythagoras ker.. aku boleh kasi tips ce mana nak kira.

aku punye project besar2an hari ni adalah menjahit langsir. hambik kau.. satu rumah aku bentang. tukang jahit pro pun tak de gaya macam ni..

sampai sakit2 bahu aku..

angah pulak dok bz mengecat syiling. settle aarr dua bilik. dia merepair cat2 yang tak ok. biasa le adik kalo wat keje...

angah dah masuk tido dah tu... siap tutup lampu bagai....
so.. jom aarr tido. gudnite


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment