28 January 2011

hadirmu takdirku

hari ni sungguh2 aku rasa penat & lelah.
letih sangat2 dah..
tapi
biar aaarrr
biarlah........
biarrrrrrrrrrrrrr
entah lahhhhh
ok jerrr
aku ok
ok yang ok

rindu aarr kat armand iskandar. sangat sangat sejak semalam dok tingat kat dia.. rasanya dah 6 hari tak jumpe armand. kesian dia dok tunggu aku datang amik dia.. sampai hari ni tak sampai2. alahai... bukan aku tanak datang, tapi masa & keadaan tak mengizinkan. ni, kalo jumpe ni.. memang peluk tak lepas nih.. silap2 dia merajuk dulu sebab lama tak jumpe dia.

tingat armand cakap cam nih, 'naik kete mama, bapak kena duduk belakang.. man duduk sebelah. bapak tak boleh duduk sebelah atau drive kete mama. kalo naik kete bapak, mama duduk sebelah peluk man' errmm nampaknya aku la kena jadi driver... enche affa jadik bos. segala harta benda mama, hanya dia sorang jerr boleh pegang, orang len memang tak leh sentuh langsung.

kalo boleh bercakap.. sampai orang yang dengar tu letih, letih dengar dia bercakap.

mama buat kek untuk man?
mama, man penat la.. man nak dukung
mama ni, menyakat man jerr
man nak peluk mama..
mama, man nak air mama, man nak makan dengan mama
mama ni, menyakat man jerr
mana boleh sayang dua2 sayang satu2 la..
bila mama nak ambil man ni...
man sayang mama
mama! mama! mama!

aarrgghh rindunya dengan armand iskandar

hadirmu, takdirku
rasa macam dah lama tak amik gambo sama2 kan enche affa kan

jom layan lagu nih...

Kaulah Segalanya – Hazrul Nizam

Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan semula hatiku,
Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Hulur tanganmu kasih,
Sambut cintaku,
Jangan tinggalkan aku seorang diri
Tak sanggup lagi dilukai

Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
Menerima sejarah hidupku

Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Cintaku padamu, ikhlas sejati




....from kekwa22 with love....

2 comments: