30 January 2011

Paint My Love

semalam, pagi2 buta aku n che norma gie ttwangsa. biasala.. meneruskan aktiviti tertangguh. masa kat sana, punya le sedaya upaya menyorok dari pak cik sorang tu.. alih2.. dia nampak gak.. adoi... then apa lagi.. pak cik tu dah la mesra alam... dia menyoal kami berdua macam polis pencen. tapi memang pun dia polis pencen.. wakakkaka... last2 pak cik tu mintak no phone aku... hadoiii.. mau tak mau.. kasi jerr la... siap bersayang2 lagi pak cik tu.. aku ngan kak norma kontrol jerr nak gelak.. hissshhh...

mujur dia datang selepas aku wat sit up. kalo tak.. kak norma sorang jerr la melayan pak cik tu... nasib....

then tengah hari tu aku g soping. soping satu kolumpo. gie soping ngan tunang terchenta.. banyak aarr barang2 yang di beli.. alhamdulillah rasanya tinggal 90% barang2 dah setel. mudah2an semuanya berjalan lancar...

hari ni tak bestnya .. sejuk.. hujan sepanjang hari..perrgghh sejuk tahap dewa dewi. kalo tak de heater.. harus aku tak mandi.. wakakkaa.. bila dah sejuk2 cam nih, mulut pun rasa nak mengunyah jerr... tak kenyang2 plak rasanya... huuhuhu... tak perr layan jerr la...

rasanya hari ni, makan tak berhenti2. ada jerr nakmengunyah. hari ni kak nora masak kari ikan bawal. nyum nyum nyum.. tapi lupa nak amik gambo... huhuhu..

ni bubur pulut itam
angah plak datang melepak umah aku.. petang ni aku wat layer cake.. kali ni aku guna layer haw flake. susah gak nak potong. sebab dia tebal.rasanya tetap maintain sebab guna resepi yang sama.. resepi cam dulu gak. nengok kat sini
perrgghh sejuk aaarrr.. tarik simut sedap nih.. sangat2 sedap..




Michael Learns To Rock - Paint My Love lyrics



From my youngest years
Till this moment here
I’ve never seen
Such a lovely queen

From the skies above
To the deepest love
I’ve never felt
Crazy like this before

Chorus:
Paint my love
You should paint my love
It’s the picture of a thousand sunsets
It’s the freedom of a thousand doves
Baby you should paint my love

Been around the world
Then I met you girl
It’s like comming home
To a place I’ve known

Chorus:
Paint my love
You should paint my love
It’s the picture of a thousand sunsets
It’s the freedom of a thousand doves
Baby you should paint my love

Since you came into my life
The days before all fade to black and white
Since you came into my life
Everything has changed




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment