28 June 2008

Kisah kita.....

dulu kita menganyam impian
membina mahligai bersama
menggapai cita bersama
melayari bahtera bersama
kau nakhodanya
aku pembantu mu..

masa mengejar usia bersama cita yang dilakar
meredah arus permodenan penuh noda
sisa-sisa daki kota berhamburan
tempiasnya turut ku rasa
apakah salahku kerana aku seorang wanita?
apakah salahku kerana aku tidak berdaya melawan?
apakah salahku kerana aku seorang yang lemah?
apakah salahku kerana aku tidak berdaya..
aku hanya seorang wanita yang lemah..
apakah semua salahku?
apa lagi salahku pada mu?
katakan..
luahkan..
aku sedia menanggung segala penghinaan..
kerana kau..
insan yang ku sayang setulus hatiku..
insan pertama bertakhta di hatiku..
insan pertama memiliki hatiku..
insan yang ku letak seribu harapan untuk hidup bersama..
dan kini..
segalanya hancur berkecai..
di mana kepercayaan mu padaku..
tidakkah kau memahami diriku lagi..
tidakkah kau tahu..
aku hanya untukmu..

sungguh mudah kasihmu beralih
sedangkan luka ku masih berdarah..
aku kau tinggalkan
dengan sejuta penghinaan..
aku hanya insan biasa..
yang menumpang mencari bahagia di bumi Pencipta Agung ini..

cuma satu yang ku pinta
janganlah dibuang segala memori kita
kerana itu janji kau dan aku..
jagalah dia sebaik mungkin

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment