23 September 2008

teman lama..

dua hari ni aku tak de mood langsung.. tak tahu kenapa.. rasa blur sangat2. semuanya serba tak kena. tak tahu kenapa...

semalam aku keluar dgn someone.. lets imagine, lepas habis diploma sampai semalam baru jumpa dengan dia.. ada la dalam 8 tahun kot... lama betul. entah ce mana tak.. boleh plan kuar jumpe dia lepas berbuke.. banyak yang kami borak sampai kul 12 lebih.. dia terkejut sangat2 bila dengar kisah aku..

banyak perubahan pada dia. makin handsome. bagus la.. dia pun tengah amik master.. bestnya.. aku jerr yang degree pun tak habis lagi... tapi tak per at least ada gak usaha aku untuk amik degree. tapi aku musyskil betul dengan status dia.. berteka teki. tapi misteri.. hehehe tak per lama2 nanti tahu jugak la..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment