08 October 2008

Raya oh raya


mmmm aidilfitri pun dah berlalu... tapi kemeriahannya masih lagi terasa... tapi aku tak rasa apa2 pun.. biasa jer... yang bestnya cuma dapat balik kg lama2... tu yang best..

lagu raya pun aku tak suke dengar.. dalam kete aku always pasang cd then my brother said... ' along, please la turn on your radio... nak dengar lagu raya la...' then baru la aku pasang radia.. takmo aarr dengar lagu raya.. nanti aku akan feeling.. bila dah feeling ni... payah plak jadinya... takut aku sedih jerr...

petang raya pertama aku balik umah opah.. dan uzur sangat opah aku tu... jumpa ngan pak ngah.. dia pun nampak tua sesangat padahal dulu masa dok KL tak de la kurus sampai cam tu.... kerja teruk....

pak cu dah ada kat umah opah.. tahun ni dia memnag beraya kat kg.. apa lagi.. seronok la opah bila anak bongsu dia balik kg... mak cu pun dah ok skrang... irfan pun dah besar... tak de la nangis jerr cam dulu2 tu... ala.. setahun sekali jerr jumpa irfan tu.. memang la...

balik umah mak semula hari jumaat.. balik KL hari senin... tak de la jalan jammed. tapi hujan lebat sepanjang jalan....




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment