26 October 2008

Majlis Perkahwinan

Mulanya aku menag malas nak gi majlis perkahwinan butter... tapi selepas dapat masej banyak kali suruh gi... aku pun gi jugak la... tak de la jauh sangat dari umah aku.. dekat AU5 jerr.. ada la 10minit dari umah aku..

tu termasuk la aku juge.. hahahaha tak pernah aku join diaorang... kereta pengantin pun naik persona nak.. dia paling awal la.. then masuk dalam dewan, semua group persona ni... rupanya parking khas dah di sediakan.. apa lagi masing2 beratur la masuk parking... bersusun jerrr persona kat situ...

orang lain semua pandang jerr cam acara apa jerr.. paling best pengantin tu, tunggu semua persona dapat parking, baru la..kompang berbunyi dan kami semua mengiringi pengantin.. belah penhgantin yang

hehhehe memang poyo... hehhehe. bukan nya sedara mara mengiringi, tapi group persona.. lepas dah makan2 sessi bergambar pulak..

macam2 karenah.. hehheh belah petang tu.. lepas balik dari kenduri tu, diorang ajak gi open house umah ell, budak persona gak la... tapi aku malas nak gi.. aku nak pi tinted kete, then nak gi beli air.. pastu nak gi beli air minuman kat setiawangsa...

lama dah tak joging..
lepas tu terus gi jusco.. sebab dah lapo tahap gaban...



Tapi petang tu dalam pukul 6.00 aku dan 2 orang kawan aku gi jogging kat tasih titiwangsa... tak de la lama sangat.. sebab stamina tak de... dah

gie jusco dengan busuk2 bau peluh... hehheheh nasib la...

masing2 lapo.. maklum la hari tu mkan tengah hari jerrr kat kenduri...makan la kat egg house kat jaya jusco... dalam kul 10 baru balik umah... penat. bila sampai umah plak... dok lepak godek2 PC kak Normah sampai la pukul 1 lebih... lepas tu baru la tido....

...from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment