25 October 2008

pagi yang cerah

penatnya today..... pagi2 lagi dah rasa penat... banyak aktiviti... yang dah buat pagi ni..... pagi tadi bangun pukul 5.30am lagi.. hehheehe lepas jerr solat subuh, terus tido balik.. hahhaha tak bagus betul.. tapi nak wat ce mana dah mata tak leh nak celik... pulak tu sejuk untuk nak memulakan aktiviti yang melibatkan air.

pukul 7.30am terjaga sebab ada orang call. salah nombor plak tu... heehehe... cume kebetulannya orang yang dia cari tu sama nama ngan aku... tu yang aku pun terkejut gak sebab dia nak bagi tahu ada kematian.

kemas umah, basuh semua cadar.. sapu satu umah.. mop pulak lepas tu... tak de la penat sangat.. tapi bila dah basuh kete... memang lagi la penat. lama gilerr basuh kete.. bukannya apa pun cuma ada kotoran yang susah nak tanggal. puas tenyehh... payah betul nak hilang.
bila check balik kete.. rasa cam nak marah... bukan setakat rasa jerr.. tapi memang marah pun.. sarung kusyen kete terbakar skit sarung dia masa wat tinted.. dah la calar...
rasa cam nak saman jerr orang yang wat tu... bengang tahap dewa.. hari tu tak perasan lagi...

tetiba jerr aku dapat selsema... sejuk aarr ni... ce mana nak basuh bilik air ni... kipas aku yang berhabuk ni aku dah cuci bersih...

mata pun dah kuyu jerr ni.. tadi makan mee yang kak normah masak.. hehheh tak yah la aku wat sarapan.. tapi rasa cam nak makan lagi jerr tak cukup aarrr sarapan mee. bukan makan banyak pun.. rasa cam nak bakar roti jerr... tapi malas nak turun bawah... hehhe maknanya.. tak yah la... lupakan sesemua tu...

geng persona ajak gi kenduri.. tapi aku malas nak join.. tak kenal rapat lagi ngan diaorang.. may be aus ada la kot.. tah .. yang penting malas nak kuar ari ni.. nak duduk kat umah. cadang nak study.. petang ni kalo tak ujan rasa cam nak gi mantin.. tapi tengok la kalo rajin...kalo malas.. cam plan A jerr la.. dok umah diam2.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment