27 August 2009

aku yang tak de mood

hari ni tahap kemalasan aku tahap yang membimbangkan.. tahap gaban nyer malas. apa yang aku buat hari errrkk... errmm aku melawat production, then aku tengok pasal cable sikit2.. jenjalan kat radio TRC5100.. pastu aku dok kat meja aku baca novel.. hehheh. tu jerr la yang aku buat..

aku tak de mood langsung.. nak wat apa2.. tah le.. fikiran aku ni kacau... aku rasa sedih.. dan macam2 perasaan lagi ada.. aku tau kenapa aku jadi cam nih.. errmm entahlah.. sampai

petang tadi kononnya nak pi pasar malam.. tapi ujan.. then pi gian jerr beli sikit jerr barang. nak beliikan kat giant.. errmm macam tak fresh jerr.. tu yang tak beli tu...

ni menu berbuke petang ni.. meriah giler... macam2 ada.. ada karipap, rendang ayam, sup cendawan, ikan goreng.. dan buah tembikai.. errmm sedap tu


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment