28 August 2009

lepaking day

hari ni tetap bosan gak.. dah la hari ni.. semua bos2 tak de.. cuti.. jadi kami2 ni semuaya joli aarr.. huhhu.. aku? tak de la joli la sangat ada le keje.. tapi tak de la bz tahap gaban...

sepagi aku dok membelek mende alah ni.. watertighness fail. puas aku godek2 tapi tetap tak leh.. puas aku menggodek.. last2 bukan machine ni yang problem tapi radio yang fail.. errmm keypad yang bocor... tapi ok gak.. at least ada keje yang aku wat.. tak de la joli kan kan kan
so, ada la hasilnya... then semua radio yang aku test tu.. pass.. errmm tak de la yang reject radio..Amin...

tengah hari tu aku pi kedai 'Bagus'.. errmm apa eerrkk yang bagusnya.. bagus ni kedai bakeri la.. so.. aku pi ngan fariza. dia beli kulit piza.. dia cakap nak wat tuna piza.. errmm sure sedap. tapi aku beli bahan2 nak wat kek coklat aku jer.. errmm my feveretkan... bukan setakat my feveret.. my adik2 pun feveret gak.. tak perr beli awal2 nanti tak de la kelam kabut nak pi 'Bagus'.. aku beli tepung, gula, baking powder, soda bikarbonat, coklat rice & vanila essence.

semalam aku baru habis baca novel ni.. errmm tak de la best sgt2 biasa jerr novel ni.. tapi aku watak megasari or ayusari memang seorang wanita yang tabah mengharungi badai kehidupan. walaupun hanya novel.. tapi wataknya terkesan jugak kat hati aku ni... overall ok la novel ni..

petang ni tepat jerr 4.30 dah balik dar opis sebabnya dah boring & tak tau nak wat apa dah.. kepala ni dok teringat nak balik kat umah jerr.. hati, jiwa, perasaan semuanya dah ada kat umah.. sebab tu dapat call dari store pun malas nak gie.. hehehehe.. ala.. tuesday kan ada... ilek aarrr


ni menu berbuke petang ni.. rendang daging, sayo campo, agar2, ikan goreng & rendang ayam semalam.... errmm best kan menu petang ni...
....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment