28 September 2009

26 Sept 2009 - parit buntar le tour

Errmm cepatnya masa berlalu.. hari ni dah hari sabtu.. eok ahad then isnin aku dah nak balik kl.. cepat sungguh.. masa nak cuti tu.. rasa cam lama jer.. tapi bila dah cuti cepat pulak masa berlalu..

Hari ni aku layan citer the vineyardman sampai habis..errmm citer dia ok nice.. tapi tak de la sampai label best giler.. tapi citer ni touching habis.. penuh dengan kasih sayang.. banyak kali gak aku mngalirkan air mata.. then tadi tetiba jerr terdelete plak dua nyer folder.. tak ada pulak dalam recycle bin sebabnya hardisk aku full so, hilang aarr semuanya.. mujur aku dah habis layan citer ni.. kalo tak kempunan.. ni kira kali kedua aku terdelete citer ni.. errmm tak de jodoh aku nak burn dalam dvd.. errmm tak per aaarr tak terkilan dah..

Petang aku bawa mak & geng2 dia pi open house then aku gie bawa diorang jenjalan.. sebelum tu gie basih kete.. Nampak cam berkilat tapi.. tengok dekat2 tak nyer.. kete aku dah banyak calar... susah giler nak jaga kete kaler nih..

Malam ni aku dah menyiapkan baju2 aku yang terbengkalai tu.. siap semuanya.. errmmm ngantoknya.. nak tido dah.. daaaa



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment