03 September 2009

makin tak bersemangat

aku tak tahu kenapa aku tak der mood nak wat keje. bukan sebab semangat sbb nak balik kg.. tapi tah le... aku mmg tak de semangat nak wat apa.. mungkin mental tak stabil lagi.. entah lah.. tak de something yang boleh membuatkan aku happy...

tau tak hari ni berapa haribulan? 3-9-2009.. eerrmmm dah 9 tahun berlalu... kenangan itu.. hanya tinggal kenangan serta kelukaan yang mendalam. hingga kini sukar untuk di ubati..

ermm hidup tak selalunya indah. langit tak selalunya cerah. semuanya harus dilalui

petang ni target mmg nak wat cheese cake.. so, balik keje terus jer start nak baking cake. ni hasilnya cheese cake aku yang belum toping blueberry. ermm mmg sedap.. yang berlubang tu.. aku le main cucuk2 hahhahah.. ala dah toping nanti tak nampak le

ni my cheese cake selepas letak toping blueberry


masa balik dari masjid tadi.. tetiba aku nampak someone yang aku betul2 kenal. tak sangka la pulak dia pun terawih kat situ.. errmmm terus jerr aku sedih bila teringat kenangan2 yang aku cuba lupakan. terus jerr jadi sedih sangat.. sampai mengalir air mata. errmm tak cukup2 ker.. tolong la sign document tu.. tolong lah
....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. be happy with what you have while working for what you want ... remember, a happy and successful life begins with Allah and end with Allah...

    ReplyDelete