10 December 2009

Melaka oh melaka

kenapa aku pi melaka? errmm jenjalan, makan angin or pi shopping? ermm salah.. aku pi keje la.. pi contraves 2 hari. specially to RF board. aku bukan pi sensorang tapi dengan kak tipah.

bermalam kat sini hotel yang selesa. ok la.. 1 single katil & 1 queen bed. besar la.. depan hotel nih ada hospital pantai. not bad..

petang tu kat hotel king, pekena laksa nyonya. mak ooii punya la besar mangkuk dia. bukan mangkuk tapi rasanya macam makan dalam besen jerr.. sedap gak laksa nyonya nih.. bukan macam laksa pun.. macam mee kari jerr.. tapi nak kata mee kari pun tak jugak.. tapi rupanya.. ermm cenggini aarr...
ermm sape erkk aku jumpe kat sini... jumpe somebody.. hehehe. bila ingat saat lepak2 tu. ermm best jerr. mula2 lepak kat lobby then lepak kat bus stop.. cam poyo jerr.. tak pernah di buat orang.. tapi tu la specialnya.

last day tu masa nak balik KL gie jenjalan.. dah berubah pun bandaraya. dulu kat depan ni hanya padang jerr.. rumput menghijau.. tu masa aku 1st time tiba di dataran ni.. kiranya ni cam kali kedua aku berkunjung kesini..
biasa aarr trade mark melka. A famosa.
malam tu.. pi makan sup gear box kat pantai puteri.. ermm thanks pada somebody kerana sudi menyampaikan hasrat aku. thanks banyak2 memang happy sepanjang kat sana walau kat pantai tu hujan turun renyai2. langit cerah nampak bintang.. tapi ujan.. ce mana tu.. hujan air mata daaa

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment