10 December 2009

Rahsia di sebalik rahsia

hari ni pukul 7.30am.. tapi dah cerah giler. matahari terang benderang. macam happy jerr suasana. pukul 7.30am tapi macam dah pukul 10. cerah.. best. jarang dapat suasana cam nih.

kat opis aku sambung wat proposal cable CA3. pening arr dah la company pelik2 dan tak pernah dengar pun. tapi nak wat ce mana.. layan gak le... nak study process lagi.. banyak aarr nak kena wat. tapi hari ni aku tak de mood. hehhehe.. tak tahu sebab apa...

pagi tu kak yam buat pulut kuning ngan rendang. sempena dia last day today. aku makan sikit jerr sebab rendang dia sedap tapi pedas. sat lagi perut aku meragam plak. walaupun dah minum susu. sape nak tanggung.. hehhehhe aku jugak

tengah hari tu aku jumpe someone.. errmm cam tak best jer call someone. aku nak bagi nama lain. aahhh ape errkk yang seswai.. yes.. just call him king. sebab apa king? sebab aku jumpe dia for the 1st time at Kings hotel. hehhehehe.. makna kat sakura kristal. lunch.

lepas tu aku dapat ni, from king.
best aarr. best sebab dapat lunch sesama. pelik aarr.. pelik sangat2.. aku nih kenapa erkk.. ermm dah tak betul agaknya. aargghh malas aarr nak pk. pls jangan pk. petang tu majlis farewell kak yam tapi aku dah tak larat nak makan. dah kenyang. makanan punya la banyak. pelbagai jenis. tapi aku cuma pilih yang nih jerr.. tu pun aku ambil masa nak habiskan sesemua ni dari pukul 4 sampai pukul 6. akhirnya habis ga. berjaya.

baru aku perasan yang muka aku sun burn. patut la rasa lain tapi aku tak leh pk apa yang lainnya.. then petang tadi baru perasan. rmm lama nih nak hilang.. then on saturday berjemur lagi sempena family day. biar arrr.. pelik aarr sun burn. tah apa2 kalo putih cam ita tu.. logik la. yang tak bestnya sunburn ni.. kalo nak hilang.. kulit muka akan mengelupas then kadang2 rasa gatal sikit. time tu kalo layan garu.. huh best. ps tu, timbul pelbagai corak kat muka.. cam corak awan larat tu...

radio plak tengah berkumandang lagu nih..

Tajuk/Lirik Lagu: Di Sebalik Rahsia Cinta
Artis/Penyanyi: Metropolitan

Pertemuan ini bagaikan terbuka
Satu rahsia didalam rahsia
Ketika kita sama dikota cinta
Kenikmatan pengabdian yang suci

Dan di waktu itu kau dan aku satu
Berlindung di dalam kebesaran
Tiada kenal erti perpisahan
Penuh restumu oh Tuhan…

Dan kini kita terbuang di awangan
Terpisahlah dari kenyataan
Lalu ada yang terlupa pada perjanjian
Kerna leka dengan kepalsuan

Tersesat kita dalam perjalanan

Kau dan aku kini bertemu kembali
Menunaikan perjanjian sejati
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbukalah rahsia cinta

Kau dan aku kini bertemu kembali
Menunaikan perjanjian sejati
Dalam suka duka jauh terpisah
Terbukalah rahsia cinta


aarrgghhh soooooo sweet
....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment