12 January 2010

pls respek okeh!

dalam dua tiga hari ni, pagi2 buta jerr dah lapo... tak tahu sebab apa.. biasanya tak macam ni..

pagi ni aku makan nasi goreng. cam biasa kat cafe opis aku.. ok jerr.. boleh la hilangkan rasa lapo.. tu jer.. lagi pun aku kureng berminat sket dgn nasi goreng. sejak kecik lagi tak suke makan nasi goreng dengan alasan berminya.. hehhe dah namanya goreng.. sure la ada minyak. kan kan kan. masa pagi2 nak gie skul kalo mak masak nasi goreng, aku cari nasi yang belum di goreng lagi.. tak best arr nasi goreng..

aku bengang giler kat opis.. tolong la.. jangan buke surat aku okeh.. kalo nak buke surat orang lain... its up to u. tapi jangan surat aku. whatever jenis surat pun.. sila jangan buka.. yang aku punya.. tapi kalo orang lain nyer.. ko nyer hal la.... aku bengang betul.. cam tu ke HR???

dah la aku bz hari ni.. sama jerr cam semalam.. keypad & tactile membrane yang masuk dalam oven semalam, dua2 fail watertighness masa kat front panel lagi.. let say kalo pass ok la jugak boleh close radio, then wat BIT. kalo fail kat BIT.. memang dah agak dah....

Cable plak cam biasa.. aktiviti pack. macam2 nak kena assemble. aku cuma dapat tolong mana yang termampu. pagi tadi aku sempat discuss dgn mr adi pasal proposal cable CA3. banyak yang tak complete. tapi pagi tadi.. bos aku bagi desigan new cable plak.. request dari thales. siap ada PCB lagi cable tu.. nak suruh wat prototype 5 biji.

petang balik keje aku merayap dengan ogie. gie k4. kebetulan dia bawa kete pi opis. tu yang balik keje terus gie k4 tu.. nak cari mende lain, then gie cari yang lain.. sebenarnya dah dua tiga hari dia suruh aku masak lemak ketam.. so, kebetulan dah gie k4.. terus jerr la beli ketam. then malam ni aku merealisasikan impian ogie.. macam orang mengidam la plak..
balik umah jer.. kak norma dah siap2 masak dah.. dia ingat kitaorang balik lewat. tapi sebenarnya dia yang balik awal.. hihihih.. lepas bergaduh dgn pak ndak.. tu jerr la kejenya.. hari2..










....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment