10 February 2010

Mood Balik Kampung

hari ni.. memang mood balik kampung. hati dan dan perasaan dah ada kat kampung dah. terbayang2 kat depan mata.

aku boleh tarik nafas lega bila target aku minggu ni dah almost tercapai. radio 297/300 for day. that means ada lagi 3 lagi untuk close radio. tapi yang ni belum test BIT. hopefully semuanya ok. sebenarnya yang dah siap test untuk customer baru 282. ada lagi 18 radio lagi belum cukup. ina, sebenarnya buka lagi 3 okeh. tapi 18 set. walau apa pun aku dah boleh tarik nafas lega nak cuti esok. tapi, walau macam mana pun aku tetap masuk opis pagi esok. hopefully dapat at least lagi 5 biji RF board. Alhamdulillah.

malam ni aku gie main badminton. tak de la ramai sangat malam ni. regular person jer.. tired aarr... main tak hengat dunia. tapi tangan sakit lagi aarr. pelik aarr kalo wat keje lain tak de terasa sakit. bila pegang raket jerr sakit.. ermm apa moral of the story... hehhehe. aku kena bawak balik kg raket nih.

ermm ni masalah aku, kalo tak mandi, melekit2 dengan peluh. kalo dah mandi segar bugar. ce mana nak tido.. kemas barang dah siap. sempat aku layan citer ni..
ok la not bad. citer ni kalo tgok 3D baru best.

ermm bisakah.. bisakah aku menggapai sebuah impian.

Bisakah - Siti Nurhaliza

Daku Terasa Ingin Membawa
Cinta Yang Terlara Ke Titik Mula
Kembali Mencuba Untuk Kali Kedua

Menggilapkan Gerhana Jiwa
Pernah Ku Terasa Ingin Merayu
Pada Kasih Dulu Pulang Pada
kuLupakan Dosaku Putihkan Kelabu
Tenangkan Amarahmu Namun…

Bisakah Yang Terpadam Dinyala
Bisakah Yang Terhina Dicinta
Walau Ku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Naluri Meminta Kuungkap Kata
Seindah Bahasa Janjikan Setia
Akan Bersemilah Cinta Dihatinya
Percaya Ku SemulaNamun…

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Yang Dusta Dimaafi
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu
Bila Senduku Berlinang Sayu
Dalam Rindu Ku Tertanya

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Hatiku Difahami
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu











....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment