26 March 2010

lesu

aku bz sangat2 kat line hari ni. macam2 nak kena cover. drawing oven dah siap & dah email dah pada supplier supaya dia wat quotation. satu hal dah siap. study labour hour pun sempat siap petang tadi. sebabnya banyak sangat order. kena tambah man power. yang wat hal hari tu.. kena let go cam tu jerr..

pagi tadi aku dapat sms cam nih 'Assalamualaikum. ina, tahniah! semoga berjaya yang lebih cemerlang' terharu tu... dapat msg ni dari my lecturer, dr zarhamdy. then dia siap tanya aku datang ngan sape, pesan supaya aku drive carefully. kalo ada apa2 hal.. call dia. memang terharu betul.. thanks dr sebab ingat kat student dia yang sorang nih.

ni aku nyer lunch.
malam ni kena tido awal. kul 113pm kena pi jalan duta. nak amik achik. hope aku tak demam lagi.. dalam pukul 4 lebih nak gi amik mak ngan abang lim plak kat jalan duta...

semalam aku tido punya la awal. kul 830pm dah tido. then pukul 12 lebih bangun sebab demam. sejuk sesangat. lepas jerr solat isya terus jer.. kononya nak sambung tido. tapi sejuk menjadi2. pastu dalam fikiran, macam2 hal menjelma. entah pukul brapa tak tau tertido.

aku layan buku yang aku beli semalam. antara petikan yang terkandung..









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment