07 May 2010

jumaat yang indah lagi permai

malam ni aku hangin dengan man. poyo betul. ada ke nak wat sensorang. macam la tak de pak ngah kat kl ni.. at least bagi tahu la pak cu. haaa kan dah kantoi dengan aku... teruk kena bebel. isshhh geram betuiiii..

ni, my dinner malam ni. tah apa mimpi kak norma beli durian tah.. rasanya ni 1st time dia beli durian. tapi tak best sangat durian ni. rasa macam durian yang di peram. eehh ada orang peram durian ke tak arr.. tapi rasa macam tu aarrr.. harap mahal jer.. hehheh.. wah ina.. complain.malam ni aku main game. pc ni kalo main game lambat, slow cam kure-kure. eehh kure2 pun laju. macam siput babi. pesal tah nama dia siput babi. sapa la pi daftar kat pejabat pendaftaran nama tu kat dia.. tak glamour langsung. dulu2 kat kebun arwah opah ada banyak.. eee.. geli... aku install game kat pc kak norma. hahha.. aku guna pc dia, dia guna pc aku.

kak norma kata game yang aku main ni.. susah. pening kepala. hahhaha.. zaman2 kak norma nak main game dah lepas. hanya remaja cam aku jerr yang melayan game cenggini. hahhahah. jangan mare ye...

aku kan.. tak pernah terimagine pun yang akan sampai ke tahap ni.. tak pernah. this is 1st time. after. aku tak tau ce mana response. entahlah.. malas dah nak pikir apa.. just follow the wind jerr la.. nak wat apa lagi.. rasanya macam dah settle.. chapter 1. chapter 2 mungkin ada mungkin tiada. hahhaha

sebenarnya aku tak tahu ce mana nak huraikan. aku bukan arif bab2 nih. apa yee sebenarnya. kalaulah aku dpat menafsirkan.. apakah maknanya... mudah - mudahan aku akan dapat ketemu jawapan.

jawapan rindu - Hafiz Hamidun

Terasa sesuatu
Persoalan memanggil
Di benak yg paling mendalam
sehingga menjadi ralit
Semakin jiwa dilanda
Gelora Sang Penanti
Semakin sukar difahami
Puncanya gelisah ku ini

Hanya kekosongan
Jua kehilangan
kurasai
Menghuni hati

Di mana kan ku temui
Penghujungnya resah ini
Seumpama ku menanti sejawapan Rindu
Di mana kan ku temui
Oh sinaran yg hakiki
Untuk menjadi penyuluh
Jalan didepanku
Hingga akhir waktu

Andainya kau temui
Cahaya yang ku cari
Sudikah dikongsi bersama
Sebagai teman mahupun sebagai kekasih

merenung bayangan jauh
Menatap pengertian
Menyelam dasar persoalan
Menyelongkar kemuncak maksud



aku tak tahu nak pikir cemana.. sat lagi kalo aku fikir.. terfikir advance 2 or 3 hari plak. hahhaha.. ada ke cenggitu. ada ada jerr dia nih.

mission complete. victory. continue to next level.
(macam game yang aku main ni)





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment