10 August 2010

Salam 1 Ramadhan

petang tadi tah ce mana aku boleh layan tv plak. suke betul aku tengok budak kecik tu.. ni dialog petang tadi

mia : tadi mia nampak cikgu siti menangis. kenapa cikgu siti menangis?
cikgu siti : cikgu tak nangis la sayang, mata cikgu masuk habuk. (pada hal tengah drive tu, rupanya dalam kete dia pun banyak habuk jugak)

then aku teringat la saat mata 'cikgu' masuk habuk hari tu... kalo teringat yang tu.. terus mata aku pun masuk habuk jugak. kenapa ye... entah la ce mana nanti aku tak tahu. tapi sedih weeii sedih sangat2. tah aarr tak tahu nak pk cemana

salam ramadhan buat semua... semoga ramadhan kali ini akan membawa sinar kebahagiaan buat kita semua.. terima kasih ya Allah kerana ber aku kesempatan untuk bertemu lagi ramadhan.

ni rezeki umah no 25. kan aku dah kata.. tak yah beli kurma.. nanti dapat jerrr.. 3 box ni.. rasanya sampai lepas raya pun ada lagi..
siap ada logo felcra lagi nih

dan yang nih
malam ni kami bertiga gi masjid. mak cik siti suke betul dgn kehadiran kami bertiga. tapi paling teruk aku le kena smash. tak leh nak tepis2 lagi... rasanya sejak kuar dari spital, aku tak gi masjid. padan le muke aku... terima jerr la.. tu la.. liat lagi nak gie masjid.

dah ada lcd 42 kot.. kat bahagian belakang.. memang nampak clean & clear imam kat depan... wahh memang aku ni ketinggalan zaman. sebabnya mak cik siti kata dah la a dah pasang.. tu la.. rajin sangat g masjid... masa datang tu tak perasan. masa nak balik baru perasan. sebab everytime aku sure kat saf depan sekali bahagian pompuan la... hehhe

alhamdulillah imam yang aku admire last year, still maintain. sebelum di umumkan, aku siap2 tanya mak cik siti lagi sape gerangan iman solat terawih. hhehehe... nampaknya chentaku subur kembali dengan suara nyaring lagi mendayu imam arif ke alif tah nama dia.. errr tak ingat la plak... ramai jugak orang hari ni.. may be esok lagi ramai.. mudah-mudahan.

balik dari solat terwih dah pukul 11 pm. perut pun lapo. ni jerr yang sempat untuk malam nih
aarrgghh ngantoknya...

selamat bersahur..

sebelum tu jangan lupa niat puasa... satu niat untuk puasa sebulan dan 1 lagi niat esok hari,..

gudnite





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment