27 September 2010

berangin

hari ni aku gie antar mak kat jalan duta. jem jugak la sikit2. alhamdulillah mak dapat bas pukul 10am. aku masuk office lepas tu.. tapi di sebabkan kat opis tak de parking, kmaka aku balik umah. parking jerr kat porch. setel. then kena la menapak semula ke opis.

masa kat jalan duta.. ada orang sms, cakap ada letak coklat kat gate.. maka, balik tu, nampak la.. cam nih...
wah.. memang dah lama tak makan coklat nih.. sejak2 masuknya bulan ramadhan.
thanks yee.. king for this chocolate. taw2 jerr aku suke black forest. ni.. dok tengah mengunyah this choc.. perrgghh marbeles..

dah agak dah isu last week keudara lagi.. miss communication punya hal. then yang terus jerr nak tembak2 orang.. sesuke ati jerr.. as long as bahagia dengan cara tu.. its ok..

pagi ni aku masih fenin2 ce mana nak assemble cable yang 1 tu.. fenin weeii fenin. tapi cepat sungguh masa berlalu. waktu lunch, aku balik umah. rasa tired sangat.. just landing jerr.. then masuk opis lenggang kangkung.. lupa bawak henpon. balik umah berlambak miss call dari opismate & supplier.. nasib aarr..

ni, my menu berbuke petang ni..

rendang ayam
ni, sup sayo, aku main hentam jerr apa yang ada..yang ni plak.. memang dok teringin dari tadi
nampak jerr muda tapi tak masam langsung..

masuk angin lagi aaarr..aku tatau sebab apa. bukan masuk angin sebelum berbuke.. tapi masuk angin selepas berbuke. pelik.. sakit betul belakang belah kanan ni.. may be pagi tadi la ni.. dok push nut cable.. tapi time wat tu, tak de la rasa sakit..

tuam dengan hot pad pun tak hilang.. last2 kak norma jadi tukang urut, dia urut belakang aku..masalahnya aku ni geli.. aku pun tak paham pesal jadi gitu.. sampai tegak2 bulu roma.. sakit weii.. ni tekak pun len macam jerr... perit & pedih. rasa macam nak demam. jangan demam sudah.. dah beberapa kali dah muntah ni.. pesal berangin nih...kebelakangan ni plak jadi cam nih..

Suratan atau kebetulan - Kenny Remy Martin

Sesuatu yang tak disangka
Seringkali mendatangi kita
Itukah suratan dalam kehidupan
Atau hanya satu kebetulan

Kita asyik membicarakan
Persoalan hidup dan pilihan
Sedang kejujuran semakin berkurang
Masih tiada bertemu jawapan

Walau kita dihadapkan
Dengan berbagai pilihan
Mengapa sering terjadi
Pilihan tak menepati

Hingga amat menakutkan
Menghadapi masa depan
Seolah telah terhapus
Sebuah kehidupan yang kudus

Pertemuan sekali ini
Bagi diriku amat bererti
Tetapi ku bimbang untuk menyatakan
Bimbangkan berulang kesilapan



aarrgghhh tak larat dah... nak solat, then nak tido jerr.. kalo boleh.. hopefully. mudah2an. dalam2 berangin ni.. jarang boleh nak tido.. tapi kalo bleh tido.. memang la kurang penanggungannya... awal pun awal la.. tak de sape kesah..

aarrgghh menci aarr jerawat.. pesal sejak dua menjak ni.. hidup subur plak ni.. merata2 ada.. sampai atas kepala... menci betui...




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment