28 September 2010

from my king with love

hari ni memang cool jer... just layan jerr.. masalah beso tak de. masalah kecik pun tak de. best best.. tapi memang terasa lambatnya masa berlalu...

hari ni, 1st time aku pakai baju oren kat opis.. hasilnya kak siti cakap.. macam cikgu bedah.. hampeh betul. sebab baju ni ce mana tah boleh beso. pada hal baju ni.. aku yang jahit. semua ukuran maintain.. tapi, apa kena mengena dgn cikgu bedah pun aku tatau..

ye ye esok raya..

balik dari opis nampak nih kat gate..
dah tahu dah sape yang kasi.. memang terharu sangat2 masa dapat sms tu.. sampai azrin tegur aku 'kak ina ni baca sms pun nangis' wat susah2 jer.. kalo datang jejauh tu antar kat aku. ingatkan datang utm sekali.. bikin gua rasa terharu jer...

ni isinya.. from my king with love
dan
memang aarr... yang satu tu.. teringat kena kidnap sampai ipoh. punya la best mengunyah kuaci sepanjang jalan.. wawawawa.. rindu aaarr saat2 tu.. dapat another chocolate. yang semalam pun belum habis lagi.. sajer aarr ni nak menambahkan 200g. hahhaha..

so, menu berbuke puasa aku petang ni,
daging masak kicap from my king.. sedap weeii marbeles..
dan yang ni plak telur bungkus..

dia nyer isi from my king. aku cume membungkus jer.. siyesly.. this is my 1st time terlibat dengan acara telur bungkus ni.. mujur ok jerr.. kalo terbarai, wat malu jerr..
gini aarr rupa isi dalamnya.. memang best.. marbeles.. nanti antar lagi tau...

yang ni jerr aku masak..
best aarr.. hari last puasa, ada orang masakkan. tengkiu king... len kali, ni yang semangat nak puasa lagi nih.. ada orang masakkan.. kalo tak puasa pun.. nak kasi pun boleh.. no problem. anytime.

tak pernah pun terlintas kat hati, fikiran or jantung segala limpa serta pankreas yang tetiba king akan masakkan sumthing untuk aku. 'sayangggg abang... bukan sebab masakkan untuk ina taw, kalo tak masak pun, ina sayang juge..'

yang ni plak, from pak ndak with love





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment