29 September 2010

i'm not hepi at all



best bila dapat bfast dengan orang yang kita sayang. kan kan kan.. last sekali bfast dgn king, before puasa. lama tu... dekat 2 month. best2. hepi weeii hepi...

pagi2 lagi mr adi dah 'give me 5'. yes yes yes. akhirnya berjaya jugak aku.. bukan senang nak tuko cam tu sebenarnya.. segala ECR & ECO thales kena tuko. DF pun tuko. bukan diorang jerr nak kena tuko.. aku pun sama.

hari ni, bz la pulak. sepanjang hari aku kat line.. penat weeii...

pesal aarr nak dengki2. pelik aarrr

ni, my dinnerkalo join kak norma makan nasi, sure pancit.. so, moral of the story, roti jerr la..

This song is dedicate to my king.

Aku ada kamu - Adira

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu



kenapa yerr ada riak wajah sedih.. kan dah janji tanak sedih2 lagi. semua cara dan gaya berbeza. tak yah nak cover2 ok. ni sure terlebih pikir dan pikir macam2. atau pun dok terlebih imagine.. bab2 ni memang tak boleh nak caya sangat. dah tahu dah... raut wajah dan sinar mata yang tak leh tipu tau... tak ada satu mende pun berubah. semuanya still sama. maintain.. pls dun be sad.. ina akan lebih sedih kalo cam ni...

petang tadi aku menangis semahunya.. rasanya dah lama tak nangis cam nih.. . sedih aarr sangat2. dah siap rakan dah tentang cara cakap, cara ketawa semuanya berbeza. cover kan? tak yah la cakap ok.. memang tak ok. orang tahu... tolong la jangan sedih.. nanti ina lagi sedih..

tak larat nangis sensorang, aku turun bawah.. dia dok bz2 masak. sekali dia teka jerr dia dah tau dah kenapa aku nangis.. memang la ahlil nujum betul che norma. kak norma suruh aku nangis puas2.. bagi kuar segalanya.. tapi rasa macam lom kuar lagi.. cam nak sambung jerr lagi.. wawawa

selepas nak dekat 2 bulan, baru la aku nak gie main badminton. sampai dah bersawang serta bersarang angkut2 dah racket aku tu.. hahhaha.. punya la lama terbiar cam tu.. rasanya.. dia pun dah lupa kat tuan dia nih.. hehhehe..

sampai jerr umah.. kena tazkirah ngan kak norma almost 1 hour. sampai dekat2 pukul 12am wawawawawa. moral of the story.. i'm sad.


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment