16 October 2010

can i touch it?

hari ni pukul 9 lebih dah ada kat sapura@mines.. ada bengkel.. semuanya berkisar tentang beauty.. biasala kan.. pompuan... bab2 ni memang suke.. sebab sejak azali lagi aku memang cantik.. kan kan kan.. segala yang TUHAN ciptakan tu semuanya cantik dan ada keistimewaan tersendiri.. cuma terpulang kepada indvidu masing2 menghargainya...

ni aziahala.. sumer orang kenal dia.. kat tv3. dia yang bagi talk hari ni.. dia pregnant sekarang ni.. may be dalam 4 or 5 bulan kot.

ni, our lunch beriani ayam
rupanya dewan sapuranya bumbung dia bocor.. dalam tengah2 panas kat luar, tetiba hujan turu. jenih cover supaya tak ada orang yang tempias. tapi aku rasa ita perasan.. biar la.. bila kita hepi... kita gumbira.. bila kita sedih kita nangis.. tu namanya lumrah alam. just be yourself...

angah datang umah aku.. dia tido sini.. aku plak kuar melepak dengan jamal & zainal sambil makan2. ni last kelas bagi jamal dan zainal plak ada ada beberapa semester lagi. tatau aarr bila boleh jumpe lagi.. diorang ni keje ngan petronas kat teganu sana.. nanti kalo aku gie sana.. boleh la hello2..

aku memang close dgn jamal.. sebab dia ni.. dah senior .. macam abang.. aku rasa umo dia dalam 39 kot lebih kurang.. banyak aarr aku share ngan dia.. tentang kebun2 getah dia.. tentang dia nak beli tanah lagi dan lagi.. hehheh aku senang study ngan jamal.. kawan2 classmate aku, kalo pompuan hanya yati & fiza.. tu pun kira vbertuah la.. kekadang tersama ngan kiah & mima.. kalo tak aku sorang jerr pompuan.. mau tak mau kena la geng ngan orang laki.. kalo tak susah nak study.. jarang aarr kelas mechanical part time ramai pompuan. kalo ada berdua kerr.. kira bertuah.. banyak arar citer2 tentang kengkawan..

aku ajak diorang melepak kat kelang gate. ni our menu malam ni... makan kat kelang gate.. port yang hampir di lupakan.. sebab bila lalu kat sini aku akan ingat 'for me, two hundred ringgit is nothing'

kailan goreng ikan masin
tomyum
siakap tiga rasa
udang goreng tepung
ayam goreng gaju

siang gie beauty seminar but malam makan tak hengat... apekah maknaya tu... weeii jangan salah paham.. beauty tu merangkumi banyak mende.. semua aspek.. tak semestinya ko gemok.. ko tak cantik.. tak semestinya ko kurus macam lidi.. ko cantik.. semuanya terletak pada ABC. Appearance, Behavior & Confident. kalo ada 3 nih.. baru la ko tergolong dalam golongan yang cantik menarik tertarik. wah... hebat aku ni.. tu la membezakan orang yang gie kelas dengan orang yang tak gie kelas... heheeh dia start dah nak poyo.. wakakkaa

ulang tayang gambo semalam...bila tengok gambo ni lama2.. boleh mengalir air mata..
can i touch it?





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment