08 October 2010

i'm sad okeh!

hari ni aku settlekan DF jer dan document2 untuk ECR. ingatkan tak bz sangat.. rupanya meleset. aku dapat new project - new product. best2.. aku memang suke kalo kena study new product & wat proposal.. i like... hahahaa.. tapi dapat jerr docs untuk project ni.. aku dah agak dah.. sure dari belgium.. dan bila confirm dgn mr adi, memang tepat sekali.. sebab dia nyer format & input sangat2 limited edition. kedekut info betul diorang nih. so, kena la keje keras untuk melaksanakannya... tak per tak per next week masa video conference boley tanya...

pelik aarr sejak dua menjak ni.. bukan main rajin my x-classmate yang sorang ni dok beremail kat aku.. memang aku tersangat la musykilnya.. tapi ok la kan.. just keep in touch. pada hal kat kelas dulu2 tak mesra alam langsung.. just hi hi bye bye jer.. kelas ngan dia pun beberapa kali jer.. sepanjang pengajian aku. nak kata pernah melepak sama pun.. lagi la jauh panggang dari api.. memang tak pernah wat assignment sesama pun. musykil2.. tapi layan jerr la... kan kan kan..as long as aku kenal dia dan dia kenal aku.. tapi email dia ni... cam len macam skit... tak de la sama macam email2 x-classmate yang len.. musykil2...

esok cuti.. ye ye ye.. best2.. best la sangat dah banyak plan disusun rapi.. hopefully semuanya dapat dilaksanakan dengan jayanya.. jom wat checklist untuk 2 hari tak berkerja.

1. gie jogging - yang ni harussss
2. mandikan jimmy - tengok keadaan
3. buke kedai dobi - wajib
4. cari pattern & kira berapa meter untuk nak wat langsir kat umah mak & gie beli kain langsir - mesti
5. potong kain untuk baju ita - mesti
6. potong & jahit alas dulang hantaran achik - mesti
7. preparation untuk wat bunga hantaran achik - mesti
8. kemas umah - mesti
9. merumput kat depan umah sebab anak2 kacang dah tinggi.. kena letak baja.. - mesti
10. beli air minuman - mesti

apa lagi aarr nak di buat... nanti aarrr update len.. kalo ada sebarang penambahan or pengurangan.. mudah2an berkurangan la...

eerrrr sebarang agenda tertakluk pada pindaan dan bergantung pada tahap kerajinan dan kemalasan tuan empunya badan.. hahahaha...

jom jom count nak gie kinabalu.. bestnya... tak sabo aarr.. ada lagi 21 hari lagi.. lalalala

ok la.. nak gie umah pak ngah dah ni.. pah ada kat sana.. tapi gie kejap jerr kot.. kalo pah nak ikut aku balik, aku bawa la pah datang sini.

hari ni aku wat puding kismis jerr untuk di bawa ke umah pak ngah.. senang orang tua2 nak makan.. telan jer... setel..lorr kismis tak nampak la pulak... tapi tak perr la...

mudah2an kurang sikit rasa sedih ni.. bila nampak pah nanti..

jom jom gi kuchai lama




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment