27 November 2010

perang time

awal aku bangun pagi ni.. maklom la.. nak berperang.. kena la siap2 apa yang patut.. nak masuk utan.. kan..... kena le siapkan bekalan secukupnya...

pukul 9 jerr enche affa kol aku, dia pesan, 'jangan beria2 sangat' ada ke bagi nasihat cam tu kpd orang yang nak gie berperang. tak de semangat patrioritik langsung... cerr cakap... berjuang kamikaze ke.. baru la semangat sikit. baru la dapat menjajah... errrrr rasanya orang len yang menjajah.

errr sebenarnya.. enche affa tu gabra tu... dia kan nak bersunat.. that why jiwa kacau... oppsss shoot orang bersunat..

sepuluh lebih jer.. kitaorang2 dah tersadai kat sini. masing2 teruja.. dan bersemangat juang yang tinggi...
masing2 teruja... tengok jerr sementara nak tunggu budak2 arab berperang, kitaorang bfast
aku, tak sempat aarr nak amik gambo.. aksi2 dan pakaian brutal diorang.. sebabnya.. penat berperang sama.. 5 game tuuuuuuu... 500 bullet.

ni marker yang digunakan.. berat weiii
bersiap sedia untuk di bawa berperang..

dia dia nyer bullet..best oooo.. berperang....

firdaus dapat love bite kat leher.. aku nyer keje la tu.. kesian dia.. sampai pecah darah n lebam. kamal plak.. kena 3 das kat tengah belakang.. peghh tu.. hasilnya aku tatau... farid pun sama kat tengah belakang.. mau lebam..

ni.. yang aku dapat.. lagi 2 das kat peha.. tapi tak de le lebam.. merah jerr

standard la kan.. kalo tak kena.. tak namanya gie berperang..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment