04 April 2011

4-4=3

4-4=3

result of the day... or result that day... orr sumthing like dat laa...

Alhamdulillah. syukur kehadrat ILahi dengan limpah kurnia serta kasih sayangNya.. Setiap yang berlaku itu ada hikmahnya...

Alhamdulillah. aku bersyukur padaMu Tuhan pencipta sekelian alam. Aku bersyukur dengan nikmat yang engkau berikan pada hambaMu ini..

tapi aku sedih. sangat2 sedih. dalam gembira bercampur sedih. sangat2. aku tak pernah menyangka akan berakhirnya cam ni.. sape kata tak sedih.. sedih weeiii sedih.. tapi aku redha dgn apa yang di takdirkan.

hari ni, sempena genapnya tiga tahun, aku gie submit borang kat pejabat agama. ulang tahun yang bermakna. kerana berakhirnya satu perkara dan akan bermulanya satu perkara. sesungguhnya perjalanan kehidupan kita, hanya Allah SWT yang menentukannya.

Salam Terakhir - Sudirman

Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang

Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu

Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya

Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu



Terima Kasih. Terima kasih atas segalanya dan semuanya....




....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. sesungguhnya.. semalam itu sejarah.. esok merupakan fatamorgana.. hari ini adalah anugerah..

    ReplyDelete