18 April 2011

pperrgghh.. durian

hari ni, aku & the gang cuci beratus2 cable. sampai rasa sakit kepala dengan bau Isopropyl alcohol. sampai ke pening2. pakai mask pun tak lut. memang sangat2 kuat bau dia plak tu mudah meresap kat udara.. lagi la semerbak.. walau apa pun.. bajet aku nak cuci cuci the movie, tercapai hari ni... siap test & pack, wat yang thales nyer pulak...

penat weeii hari ni. semalam aku tido 2 jam jerr.. mata tak nak lelap.. puas buat macam2 tapi tak de hasilnya.. pukul 330am masih lagi terkebil2. 6.20am dah bangun. hujan punya la lebat pagi tadi.. siap deng guruh berdentum dentam...

ramai plak orang jogging malam ni... meriah betul...

aaarrgggghhhhh penat nya....

jom jom.. ni, project aku balik keje tadi, sensorang kat umah. kak norma tak de. ogy plak tak makan durian.. semua aku bedal.. wakakkaka
creamy, yummy & marbeles. sedap2. dapat gak durian kampung. manis. tak pahit2 macam panadol. makna kata sangat marbeles sehingga menjilat jari...

hari ni aku dapat satu lagi jenis durian... kalau dulu musang king, tapi hari ni aku adapat durian biji asam.. errmm aku pun tatau apa rasa dan ce mana rupanya...

walau apa pun... layan......



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment