12 April 2012

segalanya ku terima

hari ni kira last day le aku mc setelah mc 10 days ago. esok dah kena masuk opis. errmmm mudah2an sepanjang aku ber'mc' ni, segala kesukaran yang di alami akan bertambah baik. mudah2an uri dah ternaik keatas dan baby dah tak songsang... minggu depan, week 34, baru gie check up. mudah2an semuanya ok.

semalam tak leh tido... puas la pujuk2 mata suruh tido.. tapi sudahnya sampai pukul 5.30am aku masih belum berjaya melelapkan mata. tatau nak buat apa dah.. 'adik' bergerak aktif before pukul 12am jerr.. pastu dia siap mengeras sampai pagi.. sebab tu susah nak lelap mata... nak cuba tido sambil duduk pun tak berjaya melelapkan mata.

kenapa yerr baby mengeras... errmm nak practice nak kuar ker... oorr tak sabo dah yerr... sabo2 sikit jerr masa lagi.. nanti 'adik' bleh jumpa mama, bapak dan abang. abang tu.. dah banyak dah plan dia untuk 'adik'.

kalo time 'adik; mengeras memang aku tak dapat buat apa2. mengah dan tak dapat bernafas dengan sempurna. nak baring pun sakit. duduk sakit.. berdiri pun sakit. semuanya serba tak kena.. aku hanya wat semampu aku jerr... semuanya anugerah dari Allah. aku redha terima segalanya dan seadanya. semoga aku tabah mengharungi minggu2 terakhir ni..



....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment