01 March 2013

Tudung 3 layer untuk dijual - termurah di pasaran

Kali ni.. aku nak promote achik nyer tudung.. dah lama dia berniaga tudung ni.. ermm adik beradik.. bantu membantu.. tolong menolong.. ermm tak sama kerr...? samalah tuuuuuuuu

Ha... sesiapa yang berminat untuk dapatkan tudung 3 layer.. terhangat dan termurah dipasaran. sangat2 cantik.. kain nyer chifon lembut.. beralun.. sangat sesuai untuk di gayakan di majlis2 rasmi dan ketika santai.. kalau di pakai semasa majlis kenduri kahwin.. confirm ramai yang tertoleh2 melihatkan anggun si pemakai menggayakan tudung ni.. cantik terletak seperti tudung 3 layer jenama mahal.. sekali pandang.. saling tak tumpah..Apa tunggu lagi.. milikilah sekarang dengan harga yang berpatutan.


kelabu melambangkan keayuan si pemakai...
Hijau pasti memukau sesiapa yang memandang
Bertambah jelita dengan biru laut
Pink membuatkan si pemakai lebih anggun
Berseri dengan kombinasi biru dan pink
Hitam itu menawan..
Lihatlah betapa cantik terletak.. anggun di pakai.. kemas dibahagian hadapan dan belakang...
ni plak tudung jenis lycra. lembut dan halus kain nyer.. sangat sejuk.. kemas jahitannya.. pattern terkini yang anggun membuatkan si pemakai bertambah jelita.sesuai di padakan bersama pakaian kasual ataupun semasa majlis formal..Baldu lembut di bahagia hadapan membuatkan si pemakai nampak lain dari yang lain.. pasti menjadi bualan orang sekeliling..

Kombinasi warna oren yang memukau..
Kombinasi biru dan pink sangat menyerlahkan lagi keanggunan si pemakai
cantik berseri-seri..
Merah itu menawan.
sangat2 cantik apabila digayakan.. merah membara menusuk kejiwa
Purple yang manis.. bertambah ayu di pemakai
Kuning oren yang memikat hati..bertambah jelita..
Lihatlah betapa cantik dan anggun nyer.. si pemai tudung.. kemas.. beralun dan cantik di bahagian hadapan dan belakang..
PM saya (suzanna_82@yahoo.com : phone 012-5364898) atau hantarkan komen menerusi blog ni. kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan koleksi terbaru dari achik,jangan segan2 dan malu.. cepat2 sebelum kehabisan stok..

 
 ....from kekwa22 with love....

 “Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment